Munca noastră se concentrează pe clienții noștri, ca să poată uita de orice problemă cu echipamentele, sisteme informatice și IT.
Departamentul nostru de IT vă oferă, prin pachetul de mentenanță avansată, suport la fața locului și întreținere IT la distanță, în funcție de cazuistica incidentului dumneavoastră și de problemele continue pe care calculatoarele și/sau comunicațiile le prezintă în utilizarea zilnică atât la nivelul software-ului cât și al hardware-ului.
Acest pachet de mentenanță avansată a computerului include toate deplasările necesare pentru a rezolva sau a oferi o soluție eficientă la problema dumneavoastră.
Taxa per incident, sau contractarea de ore bonus.
Ne adaptăm nevoilor dumneavoastră cu soluții personalizate.
În cadrul acestui pachet de mentenanță avansată, veți avea asistență la fața locului și întreținere la distanță a computerelor, atât hardware, cât și software.
În plus, acest pachet de mentenanță avansată a computerului include toate deplasările necesare pentru a rezolva sau a oferi o soluție eficientă la problema dumneavoastră.
Componentele necesare pentru repararea echipamentului informatic afectat într-un incident, sunt excluse.
De asemenea, recuperarea datelor este exclusă atunci când au existat defecțiuni electrice sau utilizare greșită sau manipulare de către utilizatori sau clienți. Astfel, recuperarea datelor ar fi bugetată separat.
Soluția definitivă pentru rezolvarea problemelor informatice.
Ești hotărât? Solicitați un deviz gratuit.